HTML

India

Friss topikok

Címkék

Első nap Indiában

2013.07.07. 10:35 Zindia

Sziasztok:)!
 
Megérkeztem, minden ok, jól vagyok és jól érzem magamat!!!!
 
Bááár, már a repülőtéren kezdődtek a komplikációk, mert a cuccaim kb felét ki kellett pakolnunk (szerencsére volt nálunk üres zsák:), hogy felengedjenek (ráfizetéssel) a gépre:) Szerencsére nem késtem le a müncheni gépet, mert késett és igy a delhi csatlakozást is elértem (mert persze az is késett:).
 
mücheni gépen semmi kuli nem történt (13 fok, szakadt az eső; kép csatolva), na, de a delhi járaton:))) tele volt indiai emberkével, akik nagyon szinesek voltak és jól meg is bámultam őket, ha-ha:))) cserebe a varosban engem bámulnak meg leplezetlenül:) Aludni persze nem tudtam, ezert elég rezignált állapotban leptem ki a levegőre a hotel mosolygós sofőrjének kiséretében a párás, mar reggel 7-kor 30 fok feletti hőmérsékletű Delhibe:) Megcsapott a meleg, pedig akkor meg korán reggel volt (bar ez többeket nem rettentett el attól, hogy a 2-szer 3 sav közötti füves részen kriketten játszon, vagy csak simán jógázzon:)))).
 
Jó fel órát kocsiztunk a szállodáig, ami Noidában van. Itt lakom a következő 3 hétben. érdekes hely, csatoltam a kilátást a szobámból:) (később hajlakk miatt (ki kellett pakolni Pesten, brrr...) el kellett mennem a forgatagba (nyugi, a szállodától mellém pakoltak egy fiatal srácot, meg mielőtt szivinvfarktus kapnátok (Borcsiiiii:)))), de nem volt durva és azon kivül, hogy jól megnéztek, nem történt semmi sem:).
 
A szobán normál szoba, szerencsére felszerelve mindennel (meg amúgy is ellátnak minden földi jóval) es már be is laktam (vasaltam is mar, sőt a vasalót is kicseréltettem, mert folyt belőle a viz, szóval tényleg otthon érzem magamat:))). a légkondit nem lesz egyszerű megszokni, de azt hiszem, kénytelen leszek. A szállodához tartozik egy medence, amit nemsokára ki is próbálok. Ja, mert mondanom sem kell, hogy közel 40 fokra kúszott fel a hőmérő higanyszála, szóval meleg az van, de ez nem is baj, mert otthon eleg vacak eddig a nyar...
 
A reggeli pálinka is meg volt, bar a szállodai házirend szerint iható a csapviz, de inkább nem kockáztatok:) Van 3 étterem a szállodában és az egyiket ki is próbáltam, nyami-nyami. egyenlőre nem tapasztalok kellemetlen tüneteket; sőt...:)
 
Egyenlőre ennyi. Holnap megyek be reggel az irodába és a következő hetekben a hotel apartman-, sofőr project lesz a fő feladatom;)
 
majd igyekszem összeszedettebben irni, na, meg hát érkezik a blog linkje;)
 
legyetek jók és gyertek Delhibe, mert itt mindenki mosolyog és nagyon udvariasak az emberek, meg ha másodpercenként dudaszó hallatszódik is be:)
 
puszi
z

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://india-delhi.blog.hu/api/trackback/id/tr625394341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása